czwartek, 27 października 2011

'Wariatka.! mająca swój świat i swoich ludzi w nim. :) Optymistka, pesymistka, realistka.. połączenie tych trzech rzeczy w zależności od dnia i nastroju. ;dd Buntowniczka.! o tak.! :D bo przecież wszystko jest pfee :D. Zazdrośnica - i dobrze.! ;D walczę o swoje. xd Obrażalska- pff.. bo mam za co. xD Marzycielka -wielka. :D Senne marzenia, słodkie sny.. Kochająca się śmiać ..z wszystkiego.! nawet z siebie. Xdhaha. ;* Inna od innych. jedna na milion.. oo.! z własnymi pomysłami na życie całkiem ambitnymi. :D Tolerancyjna.. ^^ Diabeł wcielony. Tzn. co złego to nie ja ;D Zbyt dobra dla niedobrych..! ;** yhym.. ;d Lubi postawić na swoim i zawsze do tego dąży.. Bardzo zawzięta.. Nigdy nie wyciągnie pierwsza ręki.. Uwielbia się śmiać, czasami nawet z głupot..^^ Ale i nerwy nie są jej obce.. A wtedy wrzeszczy, krzyczy, przeklina.. Zawsze posiadająca swoje zdanie, którego się trzyma.=) Uwielbia łamać zasady bo przeciez po to sa :DD :P Lubi wracać do wspomnień, śmiać się z niczego, słuchać muzyki i rozmawiać-najczęściej bez sensu, chodzić na spacery... Wie, co znaczy nienawidzić a potem znowu kochać... Nie znasz mnie, a oceniasz .. ? Złe rzeczy widzisz, a dobrych nie doceniasz .. ! Bo ludzie potrafia nawet mówić, że znają po zdjęciu yeaaaah :D Nie oceniaj książki po okładce, a mnie pojednym zdaniu , które przeczytasz. Nie wiesz co kryje sie na końcu niedoczytwaszy tego co tam sie znajduje. Może w ostatnim zdaniu tego opisu kryje sie cała ja? To jak przekartkowanie ksiązki i dojście do wniosku ze jest bezsensowana Nie znasz? Nie oceniaj. Znasz-Szanuj. Mów wprost-nie za plecami. Plotki.. Tylko z zazdrości.. Żal i słabe=/ Lubisz? Ok, ale szczerze. Ufasz ?Ciesze sie,myśle,że warto. Masz gdzieś ?Nie martw sie ja tez!!!=-] Imię? Podoba mi się... Nazwisko? Nieznane... Miasto? Fajne Wiek? nie jest tu ważny... Zodiak? Na pograniczu... Oczy? Podobno zwierciadło duszy... Usta? częściej ranią niż kochają... Codziennie? Zadziwiam samą siebie... Przyjaźń? wierze i jest... Miłość? a kogos kocham Często? wątpie...;) chcesz Mnie zmienić? OjJ niE uDa Ci SiĘ DLa NiKoGo SiĘ niE zMiEniĘ PrZeSzKaDzA Ci To? Aaa To PeCh :P Mi Z tYm dobrze ...: DD Bliska dla bliskich... Z dystansem do wszystkich! Inna, bo inna od innych. Jaka jestem... Wiedzą Ci, co powinni! Miła , że ...Hmm. ! ! !Kochana,że ...mmm! ! ! Wredna, że ...wrrrr! ! ! Uparta jak ...NO! ! ! Wybredna , że ...O! ! ! xDD Jeśli Kiedyś Mnie Uderzysz, Nie Łudź Się, Że Nie Oddam.. Jeśli Na Mnie Głos Podniesiesz, Nie Myśl, Że Będę Spokojna.. Jeśli Zaczniesz Na Mnie Krzyczeć, Nie Oczekuj, Że Wysłucham W Milczeniu.. jeśl imniie niie znasz niie prÓbuj OceniiaĆ ; D . Przeez Twe plOtty . ! nie Bd Sie zmiieniaĆ ; * ... wiięC Siie ZastanÓw - Zaniim pÓściisz kOlejjną plOttke ; D . . Da Cii tO jakiiś wzlOt .? . mOże Cie dOwartOściujee . ; D . Taak . ? - Naprawdę Ci Gratulujje . xd .Że - niie masz wyżÓtów Sumiienia . xd z prÓbu niiszCzenia CzyjegOś Imiienia. ;oo . F a k t - Pokazuje Twe Prawdziwe ObliiCze ; * a iilOraz Twejj InteligenCjii naa palCach jednejj ręki Wylicze Nie ZmiEniE SiĘ Dla CiEbiE ! ! ! Nie mow do mnie Barbie . ! Ja mam uczucia i serce . ! A nie w srodku PLASTIK.! 'Pamiętaj... . DziewCzynO zastanÓw się cO na mÓj temat smarUjesz ... wCiąż na każdym krOkU Mnie krytykUjesz ... Te bajki są pO prOstU żałOsne ... zazdrOśCisz ? tO takie prOste ! Obgadujesz? Bo chcesz byc taka sama!! Śmiejesz sie ??Bo jestes w gronie przyjaciol!! Milczysz ?? Bo bez swej'PUBLICZNOSCI'NIe umiesz powtorzyc swojego wystepu!!=] JESTEM...jaka jestem.. MAM...tyle na ile zasłużyłam ;] PRAGNĘ...z Tobą być...:P:* KOCHAM...tych najblizszych..

3 komentarze:

  1. Kocham za wszystko za nerwy, fochy, głupote, ...
    śmiech, bezsensowność, skomplikowanie, ... pomysły, krzyk i milczenie,... za to że jesteś kocham Cie Dupoo. <333
    DaDa.

    OdpowiedzUsuń
  2. Woooow. Tekst na wariackich papierach 😁 Fajnie sie czytalo, a jeszcze lepiej było sobie Ciebie wyobrazić hahaha

    OdpowiedzUsuń
  3. Woooow. Tekst na wariackich papierach 😁 Fajnie sie czytalo, a jeszcze lepiej było sobie Ciebie wyobrazić hahaha

    OdpowiedzUsuń