sobota, 22 października 2011

Me życie jest bez sensu bez niego . I trudno on mnie niechce i trudno .
Nie moja wina że jestem beznadziejna , głupia , pojebana i wgl .
Nieboli mnie gdy obrażaja mnie Moje Skarby tylko gdy rąbia to inni . Ci którzy mnie
nieznajom .
Nic o mnie niewiedzom , a oceniajom i to strasznie .
Boże i maja racje a może niemają . Sama nw , mam to gdzieś .
Ludzie Moga mnie krytykowac mnie i tak to nierusza .
I tak wiem że jestem Debilkom . Jesli ktoś w to niewierzy to niech mi powie kto normalny
Ryczy i Śmije sie jednocześnie i to bez powodu . ??!! .

Mniejsza z tym .

Mam w Dupie czy ktoś mnie Lubi czy nie . czy szanuje czy nie .
Czy mnie zna czy nie .
Mam to i reszcze głeboko w Pupince (jakby to nasza Pani od Edukacji powiedziała . )

                                                Niedam sie nikomu . Jesli nikt nie bd zemnom to pójdę sama przez świat . Dopóki nie znajdę szczęścia .   

                                      ~Przecież tym dzisiaj oddycha ziemia
                                                                                         Chaos, pustka, strach!

                                                                                   Catherine  . <3OOOOOOOOOOOOO .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz